Många frågor..



Hemma efter att ha hjälpt till att stänga, trots att jag slutade 00.
Men gjorde lite saker ändå.

Bytte skylt utanför entrén, frågan är om det är bra nog??

Gjorde återvinningen, längesen sist.
Gjorde även båda grillarna fram, bakom ena och sedan lite annat, Sg:at och EP:at, inte mycket men lite.

Imorgon jobbar jag kortpass, 1515-1930, så efter det blir det städa och röja, funderar starkt på att ta DT-slingan och ev. parkeringen...hmm...ledig onsdag ju.

Sedan öppning torsdag, fredag, mellan lördag och öppning söndag.
Jobbar även måndag, tisdag och onsdag till veckan, ledig torsdag och stängningshelg därpå, så har att göra på jobbet om man säger så.


Ska kolla sista veckan med. Hur man jobbar, kanske något extrapass??

Fin lön btw, men tre veckors semester, jaa, det sitter bra =)

Jag är fruktansvärt trött, så blir inge lallandes ikväll, utan direkt efter detta slänger jag mig i soffan/sängen (dom sitter typ ihop nu) och somnar in.

Frida är Milf och Nisse är Nilf.   =)


Blir ingen lång skönhetssömn för mig, så lär la se för jävlig ut imorgon...som om det vore något nytt??


Det vore roligt va...?




God natt på er, och god morgon på er andra!

Ha en förträfflig dag så ses vi i ruscherna!

N - the one and only

Kommentarer
Postat av: tess

Å du jobbar å sliter??? //Tess

2008-08-12 @ 10:52:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Frida

du har så rätt Nilf!

2008-08-12 @ 16:20:04
URL: http://-friidaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0