N




Även att när man kom till jobbet igår och skulle käka så frågade Sara om jag ville hoppa in.

Fine tyckte jag och hoppade in.


DT-skärmarna var ur funktion och vi felsökte, testade att starta om 1:an, kollade strömmen till alla skärmar och startade även om själva datorn på kontoret.

Men inget ville få det hela att fungera...


Så jag ringde Ekab.

Vi felsökte, jag berättade vad vi hade testat.
Men inget funkade.


Sedan efter kanske 25minuter i tlfn med Ekab-killen så testade vi att ta ut strömkabeln till dosan under 1:an, och stoppade in den igen.

Det funkade!!!

Så nu vet jag (kanske?) hur jag ska göra nästa gång:P

Förhoppningsvis slipper man det igen, men det vet vi alla att det gör man inte.  =P


Hahaha!


Även att Sara sade att skärmarna hade vart blåa hela dagen, lagomt att ringa mitt i middagen då? =P


Hahaha!


Nu ska vi typ röra på oss.

Måste ta bussen till stan, hoppas det är varmt ute.


Jädra skåningar, ska ni få soligt??????


Lyx.

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Du skåning du skåning imorgon ska du få mera sol.... ha ha ha ha ha



Hm... dra ut sladden och sätt i igen...där brukar jag börja... faktiskt.

Ja BUP sa så... men vill man det som mamma ( o pappa) att sonen ska få dåligt rykte?? Ehh nej... absolut inte. Då är jag hellre en tjatig mamma... absolut hellre.

Ok...film idag igen...???

Lycka till..släng dej i soffan då.

2008-08-06 @ 20:11:40
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anna Källman

hej :D haha det var ju en säl på min bild :P som troligtivis flytit upp på land å fastnat å ruttnat:P Sen har väl fåglarna ätit upp det! :/

2008-08-06 @ 20:12:18
URL: http://annakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0