Nisse does Vegas



Alltså, jag står inför värsta jobbiga kvällen/natten nu.

Klev upp vid tretiden idag, skulle ha klivit upp tidigare, så jag hade vart trött nu på eftermiddagen..

Ska lägga mig i sängen, eller soffan. Framför en film eller så, om ändå "Las Vegas" hade vart klart nu, men är ju 1:a, 2:a, 3:e och 4:e säsongen i samma fil liksom, så det tar tid..

Men annars hade jag sett den serien, men får la bli någon film.
Ska iaf gå och lägga mig, sedan kliva upp runt 1-2-3-tiden och bege mig mot jobbet.

Godnatt på er då!

Hörs!

N

Kommentarer
Postat av: Thomas

Las Vegas är så jävla bra! Synd bara att dom la ner den innan dom hann göra ett riktigt slut.

2008-08-13 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0