Nisse goes Wikipedia!




Har nyss surfat runt och läst en massa historiska händelser och sådant på wikipedia.org.
Vet inte varför jag fortsatte så länge som jag gjorde??

Haha!

Jag började med att googla Jim Carrey för att få stavningen, sedan klickade jag vidare in på honom på wikipedia och sedan hans alla tre fruar, vet t.ex. att sedan 2000 dejtar Jenny McCarthy =P

Haha!

Sedan klickade jag in på årtal och kollade vad som hände 87, då Nisse kom till världen.
Var inte så många saker som intresserade mig som hände då, bara att Sverige blev världsmästare i hockey för första gången på 25 år! =)




Jag drog en pizza förut, var vrålhungrig, och blev mätt =)
Värsta perfekta mättnaden, längesen jag hade det efter en regular size liksom.

Måste börja krympa magsäcken, mycket bättre för mig =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0