Patetiska Lillsnoppade-jatack-nisse




Jag är patetisk!

Rädd för grodor, hahaha!!


Stor och stark - yeeah right!



Är bra sugen på att börja sparka boll igen..
Men med vilka?

Hmmm...

Och sedan finns ju inte tiden riktigt heller...
Jobbar ju, och inte kontorstid, så det blir tungt, men jag vill ju börja sparka boll igen för att träna, komma ut och göra ngt så att säga..

Aja.

Idag då, VAD HÄNDER !?

Har precis vaknat, chefen ringde och undrade om jag ville byta några pass.
Det kunde jag.
Men kunde inte somna om.

Ska la dricka mer kaffe nu, och äta mormors jättegoda nybakade bullar! =)


Samtidigt som jag ser på "Las Vegas" =)
Såg tydligen klart första säsongen inatt, så blir till att påbörja den andra nu då =)

Snart löning.
Ska HÅLLA I PENGARNA !


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0