Radikala händelser till veckan!



Lugnare än korna idag.

Typ en timma som vi hade lite försäljning.


Nu börjar saker och ting bli jobbiga.
Inte alls kul att känna att oron, rastlösheten och det jobbiga komma. Uscha!




Har lite att göra nästa vecka, här är en del;

  • Införskaffa färg till ett bra pris.
  • Köpa hem en massa hushållsprodukter.
  • Handla mat för en gångs skull.
  • Hjälpa farsan med målandet av lägenheten min.
Där är bara NÅGRA saker, ska även jobba.

Ska även börja lägga undan pengar, alltså spara ! Inte likt mig inte.
Men nu jävlar! =)




Idag har det inte gått en minut utan att jag tänkt på "Las Vegas", helt absurt vad jag har längtat!!!

LÄNGTAR ÄNNU MER EFTER GOSSIP GIRL SOM SNART ÄR PÅ INGÅNG ! ! ! =) =)

Jävla Sophia, Portugal nästa för henne! Avis som faaan!


Nu ska jag inte skriva mer, ska kolla era bloggar, sedan se Las Vegas och sova, öppning imorgon.
Stänger på onsdag, rättegången börjar 1330 och ville inte tappa timmar, så bytte med Anna, hade glömt det!

Ledig på torsdag, det blir en slödag, för sedan har jag stängningshelg.

Fr.o.m. nu på måndag, den 25:e, har vi bara driven öppen till 0200, instore stänger 0000.
Nu när man börjar bli klar i tid och så, då ändras det =P

Är man seg eller? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0