"Riding In Cars With Boys"



Handlar om en tjej, Bev,  som har drömmar, och inget går som hon har planerat.

Hon träffar en kille, har sex med honom, blir gravid och gifter sig på köpet.
Det är inte honom som hon vill tillbringa resten av livet med.
Hennes far kan inte acceptera att hon blivit gravid, och framförallt inte med honom!

Bev vill gå college, men graviditeten förstör den drömmen.
När hon väl ser ljus i andra sidan tunneln, så svartnar det varje gång.



Det här är så typisk dramafilm, det är inte tack vare dessa som jag har börjat gilla drama nu, utan på grund av dessa som jag har missat så många bra dramafilmer genom åren.
Jag såg en dramafilm, den var helt värdelös och därefter vägrade jag se drama!
Men gillar drama idag =)

Slutet på filmen gör ALLT, vackrare slut har jag aldrig sett.

Jag hade inte alls tänkt gett denna film så högt som jag betygsätter den nu, men som sagt; slutet gör ALLT!
Jag tycker, med tanke på slutet, att ni ska se denna film!

Betyg:
4/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0