"Smokin ' Aces"


Lyssnar nu på Alicia Keys låt till eftertexkten.


Både jag och Anna var övertygade om att det var hon, var ju så likt!
Och det var hon! =)


Filmen i sig är väldigt rörig till en början (kan ha att göra med att vi inte hade någon text och mycket ljud), det var svårt att höra vad dom sade.

Men den var bra, riktigt bra.

Och i slutet föll allt på plats då man fick tillbakablickar samtidigt som man fick stortyn uppdaterad med alla fakta.

Orkar inte skriva mer, men jag tycker du ska se den, helt klart sevärd!

Betyg: 6/10


Även att Anna somnade efter kanske 20 minuter.
På skönsoffan. Störande!! Jag skulle sova där juuuu...

=P


Dags att sova för mig med, börjar om 11h och 45 minuter.

Kliver upp senast 1600.


Trevlig dag! =)

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Hm..om Anna somnade båda gångerna ni ser filmen så undrar man ju..HUR skön soffa har du...



Ja du...jag tror att vi alla curlar mer eller mindre...Å andra sidan vet jag inte om man kunde boka biljetter på bio förr... hi hi hi så..



Ha en bra dag nu!!!

2008-08-06 @ 06:57:35
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0