Stora feta Nisse




Är hos Anna nu, precis tjockat i mig stuvade makaroner och köttbullar.
Fan fet man blir alltså!


Inte nådigt detta inte!

Anna gjorde finmat (hon slår mig om jag inte skriver att HON gjorde maten) - pasta och köttbullar...



Ganska seg efter gårdagen, den tog utan tvekan på mina krafter.
Det är så att lilla Nisse börjar bli till åren, iaf dagen efter.


Man klarar inte av samma sak nu som för flera år sedan, undra varför?
Kanske är kroppen sliten sedan allt festande =P


Jävla sängfanskap, ont i nacken och sovit halvtaskigt!

Var längesen som man delade säng med två brudar ;)


Verkar inte bli så mycket ikväll, vi ska tydligen på bio.

"Batman - The Dark Knight"

Hoppas den är bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0