Tired as hell



God dag på er!


Fan vad jag är trött alltså!

Hade svårt att somna inatt (läs; imorse).


Såg på "Prison Break" när jag kom hit till Anna, Rickard och Issa var här också =)


Idag är det sista stängningen denna vecka, dessutom sista passet denna vecka.
Jag skulle ha jobbat 07-16 både lördag och söndag, men bytte med Anna, eftersom morfar fyller 70 och vi skulle iväg och
fira honom med en överraskningstripp.

Men han vill inte åka.

Så när man väl fixade ledigt, då blev det inget.

Så nu är jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag.
Fyra dagar, taskig mjukstart efter semestern??  =P


Fyra sms och tre missade samtal när jag vaknade 1533, folk som inte brukar ringa eller smsa även.
Blev lite smått brydd.

Hahaha!



I måndags så vart vi ju klara 0320, tisdags 0315, det har jag ju sagt.
jag hoppades på 0310 eller tidigare igår då.

Vi låg ganska bra till 0100, då satte jag mig och räknade bort lite kassor och fixade med en massa annat.

0140 kommer det svinmycket folk!

Typ 10 pers, alla beställer olika, plus att vi har runt 8 bilar i DT.
När vi sedan har serverat dessa gäster, så kommer det fler.

När klockan var efter 0200 så hade inte alla blivit serverade.
Den ruschen gjorde så att vi hamnade efter, det var inte skoj.

Så vi blev klara 0350.

Suck.

Men ikväll, då jävlar ska det gå bra! =) =)

Men vad ska man göra under sina fyra dagar då??
Får se helt enkelt, det är klart, blir la någon dimmig dag, men annars vet jag inte.

Kanske säger hej till farsan och mormor och morfar...?


Nu ska jag kolla vilka som jobbar idag, och ta mig min första cigg.
VILL HA KAFFE!


Måste till jobbet så man får i sig kaffe!!!


Hörs senare!


N

Kommentarer
Postat av: Pia

Det verkar fullt upp på jobbet. Hoppas allt är bra !!

2008-08-07 @ 21:00:10
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0