Tvättstuga




God morgon!


Klockan är alltså 0515.
Ska gå och sortera tvätten nu efter detta inlägg, sedan har jag jag att göra.

Idag jobbar jag 1430-19, har middagen och ska ta varorna.
Ska in tidigare, måste läsa om nya kampanjen.=)

Var tröttare än tröttast igår, så somnade tidigt.


Imorgon, torsdag och fredag jobbar jag öppningt, sedan är jag ledig lördag och söndag, ganska skönt =)


Det var jättekul att träffa Simon igår, var längesen ju, söt bror man har =) *Stolt som faaaan!*

Ska nog ta en liten runda i Birsta till helgen
, införskaffa lite saker.
I have to do it, I need it!

Hörs senare, ska sortera kulörer nu =P

N

Kommentarer
Postat av: katja

ja det tycker jag att vi borde göra.

nu har ju skolan dragit igång sista året för mig, men det ska väl nog finnas möjlighet tycker jag!

vad gör du nu för tiden, bara jobbar elller?

pusss

2008-08-26 @ 08:36:28
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0