Vadå otippad dagsordning




Verkar bli så att man dygnar dårå =P


Var inte alls tänkt så ju.

Jobbade stängning inatt, sedan i bilen med Sophia på väg hem smsade Anna.

Slutade med att hon tittade förbi hos mig, vi kollade en film (Two Hands) och sedan hängde jag med ner till jobbet.
Fixade alla TTL:er, var då på tiden!!!

Åt en stadig frukost, för en gångs skull frukost och inte mat!

Druckit många kaffe, fler blir det.

Snackade lite med högsta hönset om målning av fasaden och försäljning och så, rätt intressant att höra...

Sedan tackade jag ja till att komma ner runt 14-tiden och ta varorna.
Kan behövas, då dom lär ha tillräckligt att göra =P


Har ändå inget annat för mig.


När jag är klar där får jag se vad som händer, kanske en film eller två. =P


Lugnt ikväll iaf, imorgon ska jag dricka ett par groggar med Frida =)
Kanske Rogga hänger på? =)

Söndag blir det också några groggar, får se om vi blir 3 eller fler?



Ska surfa runt lite nu, men återkommer senare!


Hare gött!

N

Kommentarer
Postat av: tess

ja vill inte tillbaka till mitt jobb.. trivs inte längre pga att de blivit för tungt å en arbetskamrat som ja snart inte vet om ja kan va trevlig emot.... //Tess

2008-08-08 @ 12:09:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

ja ja har kunnat slå de ifrån mig nått år nu men just nu orkar ja bara inte med henne å sedan å träffa sin karl har hon blitt än värre. Å man når inte fram heller... å de i sig blir tungt. Ja letar annat jobb.. hoppas ja snart hittar nå annars får ja blrja plugga för ja stryper henne snart... då får ja i å för sig nå å göra;-. Skaka galler ha ha //Tess

2008-08-08 @ 12:23:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Annat vårdjobb eller vad som helst snart men finns inget... men men ja ska strypa henne efter semestern så löser de sig ha ha... //Tess

2008-08-08 @ 12:44:58
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja jobb finns de väl men man kan ju inte allt å så ska man vilja de som finns.. men ja letar vidare... nån gång inser ju nån att de e mig de måste anställa ha ha... de kasnke rent av ringer... SKOJAR...



Ja de blir bara lungt,, karln jobbar så.... blogga kanske??? ha ha... //Tess

2008-08-08 @ 12:50:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: jayne

grogga på...IMORGON...ledig på måndag då antar jag eller???

Ja du... 08:or....hi hi hi

2008-08-08 @ 13:34:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0