Varför?




Måna läsare och sidvisningar idag.
Konstigt, har ju inte vart direkt aktiv eller skrivit om något speciellt, men många som suttit vid datorn och haft långtråkigt och gått in på min tråkiga blogg?

Jag tycker att de flesta verkar ha tappat lusten och gnistan i sina bloggar.
Eller så är det jag som har ett betydligt svalare intresse...?

Jag vet inte, men finner det inte alls lika intressant/underhållande att läsa alla bloggar jag läste förut..

Känner även att jag inte har samma gnista att blogga som tidigare.


Kanske det inte händer något i mitt liv, som är värt att nämnas...?


Kommentarer
Postat av: tess

Ja MC donalds kanske inte e så skoj hela livet... Men men.... att börja plugga måste liksom landa i en själv de tar lite tid de med... ja e hysteriskt livrädd ha ha... //Tess

2008-08-22 @ 11:33:16
URL: http://tess701.blpgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0