Vemodigt



Jag säger exakt samma sak:

Jag vet inte vad jag vill. Lördag kväll snart, och jag vet inte om jag ska ut, eller om jag ska vara hemma.
Var bara hemma igår, vill inte göra det ikväll också och känna att jag inte gjort något under helgen.

Samtidigt vill jag inte gå ut, sova bort morgondagen och sedan hux flux - arbete igen.

Gud vad vemodigt ! ! !

Frida tjatar som fan att jag ska till henne och dricka.
Natalie svarar inte.
Deniro ska ut, och det vore inte fel.
Maaria ska eventuellt ut, längesen man träffade henne.
Janne slutar om en timma, han är ölsugen.
Karro kommer till Frida ikväll, vore hur roligt som helst att träffa henne!

Senast jag träffade henne var på Primero, typ i vintras!?

Hahahaha!

Jag känner inte för att gå ut, men samtidigt vill jag inte missa något..
Om jag ska ut, så vill jag vara hemma hos mig, orkar inte bära med mig till någon annan, men jag vill inte ha någon förfest här.

TÄÄÄÄÄÄRT!

Jag vill, men jag vill inte.
Jag vill vilja.
Men suck.

Vemodigt som aldrig förr här!    =S

Finns en sak jag vet skulle underlätta mitt beslut, men det kan jag inte ta reda på. =(


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0