Well done asshole, well done!




Fan vad jag är trött idag.

For ut till Bredsand med 0215bussen. Bra gjort Nisse, minus på busskortet!

Nu funderar jag på att börja bege mig hemåt, alltså in mot stan och sedan hem till G-hooden =P



Vad ska man göra idag då?
Kanske ser en film eller något när jag väl kommer hem...vet inte..
Ikväll får man se hur laddade folket är.

Verkar inte alltför laddat so to speach..


Stan igår var helt okej, men inget överdrivet.


Var förbi på jobbet en sväng innan vi stack till Bredsand, faaaaaan vad mycket dom hade, och hade haft!!
Det blev 10 minuters underlättande iaf =)


Jag uppdaterar när jag har vart hurtig nog att promenera hem.
Funderar på att börja promenera till och från jobbet varje dag...

Hmm...eller iaf till?

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0