15 ggr bättre utan lev...

Jag bloggar aldrig nu för tiden.

Men mkt av det har att göra med att jag inget internet har hemma än.

Jag trodde dom skulle fixa sladdarna idag, men tjiii på mig.

Ska ringa dem innan och efter jobbet på måndag, klarar mig inte mycket längre utan nät.

Man är väldigt beroende, det märker man.

Saker man tar för givet, ström, nät, tryggheten

TA ALDRIG DET FÖR GIVET  ! ! ! !

Jag ksa ut ikväll, ingen VIT MÅNAD nu inte.

Men kanske i Feb??

=P

=)

Snuskmkt på jobbet idag.
Mkt varor, vilket plockade bort Robert och delvis mig.

Utan varor, så hade det gått 15 ggr bättre.

CIAO ! ! !


Trevlig helg på er  !  =) =)

Kommentarer
Postat av: amina

karl, jag skulle ju ha ringt dig i helgen! jag ber så jävla mkt om ursäkt! jag blir så less på mig själv. nästa gång får du ringa ;P haha eller så får du skicka ett sms och skälla ;P haha men du får hör av dig när du är ledig nästa gång, om inte annat så ska jag försöka ringa dig imorgon ;P hehe
puss o kraam /amina

2008-01-27 @ 03:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0