-Häng med mig hem, sade hon




Var ute hos morsan, drack några cider, käkade mat och hade trevligt.

Satt hos deras granne, KOgänget =P haha

På väg hem (på bussen) så somnade jag till och huxflux var jag i stan.
Bytte till fyran som går hem till G-hooden, bara jag på bussen.

Sedan kliver det på en blondin.

Annika.

Metses syster.

Sist man såg henne var en dimmig onsdagskväll på Daltons.
Haha!

Vi snackade lite, och kom in på fotboll.
Hon frågade om jag ville ha en fribiljet, visst fan ville jag det =)

Så hänkade på till hennes place, fick biljetten och gick en vända med hennes dogg.

Hon sade att det är bara för mig att ringa om jag vill ha biljetter i framtiden =)


Nu ska jag se film.
Sällan va? =P

Är lite av en filmälskare =)


"Jag såg en skitbra film häromdagen."
"Men det gör du hela tiden ju!"



Hahaha!

Jag skulle berätta för Tony, han kontrade.
Sedan skulle jag säga detta till Sophia, hon sade samma sak.


Hahaha, helt sjukt.

Men bra att man ser bra filmer, VÄGRAR JU SE DÅLIGA FILMER SOM T.EX. "Margot at the wedding" !!!
Den är så dålig så jag kommer ihåg titeln, illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0