139 kr, helt sjukt juh!



Varmt, varmt, varmt.
Har vart på stan i fyra timmar, ändå känns det inte som om man har tagit vara på solen(!?)

Jag menar, har ju liksom INTE VART I SOLEN I FYRA TIMMAR, utan på stan, på O´Learys, Gina, Dressmann.

Gjorde fetkapet förut, ett linne (grå) och ett par shorts (blå med rutor) för endast, och jag säger endast 139kr!!! =D =D
Svenanöjd där då =)

Denna månads inköp avklarat!


Nu sitter jag hemma, har städat, måste ha det rent ju! =P
Orka ha stökigt. Hahaha!

Men fortfarande mycket som skulle kunna göras, men har valt att inte göra det idag, då det är sååå varmt!
Svettas som en gris ju, så måste ta mig en svalkande dusch! ;)

Hoppas på sånt här väder under morgondagen också, isf blir det pressa, pressa och åter pressa! =)
Måste få färg på mig ju!


Igår när jag var med familjen i Bandsjön och badade så var det fyra pepparkakor och en magnecyl (jag!).
Kändes som så.


Jag har visserligen LITE färg, men inte alls som det brukar (ska) vara.

En annan brukar ju vara neger under sommaren och långt in på vinterhalvåret.
Men när man har jobb, som man har haft under sköna sommaren tre år i rad, så får man inte den möjligheten att vara ute i solen på samma sätt som pepparkakorna, och det STÖR MIG!

Hahaha!

Ilandsproblem.



Nu funderar jag på om jag ska ta och öppna en till cider, eller kanske ta mig en grogg?
Sen duscha, men först lite Beta =)

Nu kom syster också, såg Henke köra förbi nyss =)
Sjysst grabb det.

Gillade han inte från början (då snackar vi vid femton års ålder) men då visste jag bara vem han var.

Förutfattade meningar är det värsta som finns!!!

Nu ska jag spela beta, dricka en grogg och må gott !


Ha en kanon fredagkväll nu!!


På återseende!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0