Ändrade planer



Jag hade planerat att ladda med film hela dagen, spana in alla tips jag fick efter jobbet inatt =)

Men på väg till ICA så ringde jag morsan, hon jobbade också natt och slutar nu 1030, så då kommer hon och hämtar upp mig =)

Tänkte att jag kunde umgås med familjen idag =)
Kanske grilla och så senare.

Beror lite på vädret, det ligger regn i luften, otroligt kvavt och varmt ute, så det kan komma när som helst.
Samtidigt känns det som om att det skulle kunna spricka upp och blir lite sol.

Men sådan tur ska väl inte jag ha? =P

Ska träffa sötaste lillebrodern i världen, min Simon =)
Gopojken n.1! =)=)

Ska in i duschen nu, sedan hinna en beta och en kaffe innan mor kommer.

N

Kommentarer
Postat av: dolly

taack ;)



åh e måste ladda ner den. e det en komedi eller?

2008-07-11 @ 10:34:12
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: dolly

okej :)

måste se hehe.

2008-07-11 @ 10:41:48
URL: http://dolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0