Vi dödade imorse



Hallå där!

Hemm nu, efter att ha tillbringat natten med Anna (inte så som det låter) hahahaha!!!
Vi har dygnat, dvs vart vaken hela natten.

Jag gick över dit runt 19-tiden igår.
Spöregnade ute =/

Precis när jag skulle gå även..suck.

Väl där så poppar vi popcorn och börjar filmkvällen med "Rushhour 3".
En Jackie Chan-rulle, vi vet alla vad det är för typ av film =)

Åt upp chipsen, sedan fortsatte vi filmtittandet med "Dinotopia", bara 4 timmar och 8 minuter lång.
Ingen film att rekomendera, den är långsam och tråkig i 3 timmar och 45 minuter..

Sedan gick vi upp och kollade lite klipp och så på Youtube, roliga klipp det finns! =)

Såg sedan "Moulin Rouge" (stavning????) som man sett förut, vacker film =)

Efteråt så tog vi bilen ner till stan och jobbet, Anna, matvraket, åt frulle medan jag drack min 10 kopp kaffe. Haha!

Jag tror dina tre sista toast och mackan är till dig ;P


Vi solade på EGO också, skönt som fan =)
Funderar skarpt på att köpa klippkort där =) =)

Sedan så fick jag skjuts hem, och precis i korsningen när man svänger av till mig, så kör vi på en fågel!!!!!!

Fågeln befinner sig först utom räckhåll, så det är lugnt, men när vi kommer fram så hoppar den fram framför bilen, och man hör två dunsar i underredet, jag kollar bakåt och ser bara en massa fjädrar flyga, och sedan hur fågeln rullar livlös längs vägen.

MÖRDARE !

Hahahaha! Sorgligt, jag vet, men jag kan inte göra annat än att skratta åt det hela!

Nu dricker jag kaffe, ska spela lite beta, ta mig en rök.
Sedan vet jag inte, kanske lite pasta och OC, eller kolla var morsan gör? Kanske snika lite mat? =P

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0