Äntligen fulländad - eller hur är det???



Hemma efter ännu en "playadag".
Var förbi på jobbet tidigare idag, åt frulle. Gott =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan vandra till Anna.

Imorgon blir det Berga hela dagen =)
Hoppas på lika varmt eller varmare än idag, och lite mindre blåst =)

Morsan smsade mig när hon stod på ÖB, då hittade hon vinglas som jag har letat efter (hoppas det iaf!!!!).
Har ju blåa spritglas, blåa glas och saknar då vinglas i blått, men nu köpte hon 6st åt mig.
Hoppas det är bra blåfärg så det passar in bra i vitrinnskåpet =)


På återseende!

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Snäll mamma du har!!!!



Playan...blir det för mig imorgon.

Får se om jag tar det första doppet då....



Ha en toppenkväll nu

2008-07-29 @ 21:52:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0