Äntligen lite färg, och mer blir det! =)



Lördag kväll, jag är hemma nu.

Har vart ute hela dagen, ruggigt skönt =)

Bredsand och stranden där, det som jag saknar med det stället.

Även att jag och syster fick en mindre chock när vi skulle gå och käka, vi gick samma väg som vi gått i tio år, skillnaden är att nu är det tydligen privat tomt, ingen gångväg och ingen trappa.

Dom har byggt om, tagit bort asfalt och skit.

Saker och ting förändras.


Efter krubbet gick vi ner till Hampe, hade riktigt trevligt.

Men magen min vill inte vara glad idag, magknip, trött och trasig hela dagen, vilket verkligen har resulterat i femsekunders-Nisse =/


Nu är jag hemma, ska blogga runt lite, sedan blir det Batman och sova =)

Morgondagen bjuder eventuellt på mer bad, om det är bra väder.
Isf tar jag med mig MDP:n till stranden, annars gör jag det hemma =)



God natt på er!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0