B - E - A - U-tiful day at the beach !




Guuuuuuuud såååååå skööööööönt det var på playan ! ! ! !

Knökmycket folk dessutom, längesen man var där =/

Inte varje dag man åker dit ut, är ju ändå 17km från stan..
dryga 20km från mig, och inte har man körkort eller bil heller! =(


Får nog börja ta tag i det där!

Men har och har inte haft kapitalet för det.
Och om man skulle börja fixa kapital så finns det inte gott om tid, men då får jag la ta mig tid???


Jag, morsan, farsan och lillebror Simon
var där ute idag.
Sedan övertalade en viss Nisse Anna att komma ut, så hon kom och plaskade lite med =P

Sedan träffade jag på moster Pernilla, Steve, Nathalie, Matilda och Sebastian. =)

Det ordnade även sig med den 10:e!! =) =)

Morfar min fyller ju 70 den 12:e, så vi ska åka med båt vid Högakustenbron, och äta buffé.
Var tänkt att jag skulle jobba, men kollade om jag och Anna inte kunde byta helg då, vilket gick jättebra, så då kan jag vara med och fira min stora idol; MORFAR ! =)

Känns bra! =)


Vad händer i eftermiddag/ikväll då?
Ingen aning, får se.
Ska la se Batman, sedan ladda hem lite nytt.
Väntar på att få hem Nirvana nu, vill ha EN LÅT, men vet inte vad den heter....??


Känns lite tärt att vara inne när det fortfarande är kanonväder ute, men har ju inte gjort annat sedan 1000.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0