Bästa filmerna ever ! !




Fick värsta idén nu ju! =)

Jag såg att "Saw" går på Kanal5 nu.


Det är utan tvekan de bästa skräckisarna som gjorts!! =)

Jag såg triologin för kanske ett år sedan, de två första med Deniro, sedan köpte jag triologin på CDON.com och såg tredje filmen.

Sedan gick jag och Arne och såg fjärde filmen på bio när den hade kommit ut.

Ska ladda hem den fjärde, sedan se alla filmer nu ikväll, eller så långt jag orkar och sedan fortsätta imorgon! ! ! =)


Har du inte(!?) sett dessa filmer så rekomenderar jag dig att se dessa, FRUKTANSVÄRT BRA FILMSERIE! ! =)=)

Jag måste köpa hem fjärde filmen, måste bara!

Jag är lite av sådan typ att när det gäller vissa filmer, alltså filmer som är riktigt bra, då måste man ha dessa, och dessa i original, inte utbrända eller på datorn eller så, utan man ska köpa dessa filmer =)

Har ju de tre första, och vill ha sista =)

Helst av allt skulle jag vilja ha väntat med de tre första för att köpa alla fyra samtidigt, men men så är det.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0