Det blidde lite vin ikväll (A)



Tänkte skriva några rader innan jag lägger mig för dagen.

Har precis kommit hem från Anna.
Var trevligt ikväll.

En massa vin, Tv, skitsnack och trevligt sällskap =)

Som jag så många gånger tidigare sagt; så blir det playan imorgon.
Ska sova så fort jag skrivit klart detta.

Har tänkt kliva upp 0900 imorgon.



Faaaan, jag vill upp till Yran, men blir inget med det i år.
Dels känner jag inte för att lägga pengar på det, sedan så blir värsta sista minuten liksom.
Inte värt det!


Bättre att bara vara hemma, ligga på stranden, umgås med Emelie (nu när hon är hemma) och vila upp sig inför nästkommande vecka.

Faaaan också!
Måste tvätta!


*Går nu och lägger mig med en tung suck*

Kommentarer
Postat av: jayne

smyger förbi......sov gott....

ha en bra dag

2008-07-30 @ 07:25:47
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0