Det jag gör nu, det vill jag fortsätta göra =)



En dag som denna, då man är trasigare än trasigast, finns det inget bättre än att ligga i soffan/sängen förför Tv:n och se på filmer, serier eller annat =)

Så otroligt skönt att bara vara =)

Även om det är jobbigt att vara trasig, för när jag är ledig vill jag ju göra något, jag vill ju känna att jag tar vara på min tid.

Men jag ser ju GG, då tar jag verkligen vara på min lediga tid =) =)

Längtar tills nästa säsong kommer i höst =)
Får kolla datumen, sedan även alla andra grymma serier som man följer.

Det jag hatar med sommaren är att det är serieupphåll =(

Nu blir det en pizza, sedan hemgång och mer GG!


Har nu sett 5 första avsnitten av Gossip Girl ! =)

Igen.

LOVE IT !


Jag blir alldeles till mig juh! Hehe =P

Serena Van der Woodsen is a beauti =)



Kommentarer
Postat av: jayne

Gossip Girl har jag helt missat... inte alls följt den...

Ja du... att ligga och bara vara..är skönt och ngt man har rätt till ibland så där...

ha det gott...

2008-07-06 @ 18:39:47
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0