En gubbe började bråka med mig!



God dag på er allihopa!

Har precis vaknat till liv.


Hade en trevlig kväll igår, ganska lugn, drack en massa vin hemma innan man jallade till bussen, blev ju ganska onykter då.

Men höll det hela på civiliserad nivå (trots att en gubbe bråkade med mig!!!),  tack för det.

=)

Kanonväder idag med, så ska nog ner till stan nu tror jag.
Så blir jag där innan jag går till jobbet.

Orkar inte bara vara hemma om det är bra väder ute ju!
Måste ta vara på solen, snart är ju sommaren över! =(



Laddar inför morgondagen!
Stänger ikväll, sedan blir det hem och sova, sedan kliva upp imorgon och städa hemma, eftersom vi ska förfesta här =)=)

Ska bli skoj att träffa Emelie och Pontus, var ju inte direkt igår! =/

På återsseende, skriver säkert ett inlägg eller två när jag är på stan/jobbet med.

Lär vara fett mkt ikväll, fruktansvärt mkt!


=)

N

Kommentarer
Postat av: katja

okejokej, :)

aa jag ska gå alla dagar men känner redan nu att jag är så trasig haha ;)



har du inte msn ? :P

2008-07-04 @ 13:37:08
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0