Före förfesten =D



Sitter hemma fortfarande, men nyduschad och mer innanför västen.
Dock inte tillräckligt =P Hehe

Väntar på Emelie som kommer med bussen, sedan så kommer även Berglund med bror Berglund (mellan), Jaqueline (stavning??) och Lina.

Så kommer även Malin, kusinvitamin. =)

Trevligt att det blir lite folk =)


Får se vart man tar vägen väl nere på stan, vet att systeryster ska/vill förbi Irish för att träffa en kille.
Sedan så lär man la hamna på BK, lite av klassiker ju.

Trivs där, känner allt folk, bra folk där.

Kan dessvärre tyckas att det är lite för ungt folk.
Men då kan man alltid resonera fram och tillbaka varför man är ute denna kväll...^^


Jag ska ta det lugnt ikväll, ska inte alls supa mig redlös.
Hahaha!!!

Det är en dag imorgon, och om det , vilket det sägs, är bra väder, så vill jag ligga ute i solen, vilket gör att jag inte bör ta mig så många pilsner =P

Blir bara jobbigare då, plus att det går mer pengar, och jag kommer inte alls vara lika sugen imorgon då det nalkas för fest.

Hampe fyller 21 imorgon, ska fira honom hemma hos han, i Bredsand, där man har växt upp i 10 år.

=)


Nu ska jag inte vara asocial nog med att blogga, blir lite beta istället.

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Ha det så kul!!!! Ta det "lugnt" med drickat..h i hi

Tänk på att du ska pressa imorgon...pressa pressa...



grillkväll..ja..nu grillas det för hela sommaren..wooohoo Idag blev det hamburgare.

SKÅL

2008-07-25 @ 20:24:35
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Ha det så kul!!!! Ta det "lugnt" med drickat..h i hi

Tänk på att du ska pressa imorgon...pressa pressa...



grillkväll..ja..nu grillas det för hela sommaren..wooohoo Idag blev det hamburgare.

SKÅL

2008-07-25 @ 20:24:38
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0