Dubbel QP extra lök och ost, stor PF, 4 Mozzarella sticks, 3 cheddar, 1 bea, 1 McFeastdip, 1 BigTasty extra lök, 1 cheese och en Orientalisk Kycklingmacka från Shell.




God morgon på er!


Mina händer värker.
Torr i halsen och ont i ansiktet.



Blev lite dricka igår, men ganska lugnt ändå. =P

Jag började på fest på bergsgatan, typ vid statoil, relativt mycket folk där.
Men det var inge skoj där, sedan blev jag inte sugen på att gå ut, så jag ringde efter skjuts hem och var på väg hem och allt då Amina ringde och tjatade på mig att jag skulle med till stan. Hahaha!

Sagt och gjort, så bytte jag om hemma tre ggr, för att sedan ha på mig samma kläder som innan, och for ner till stan.
Var in på Liquid först, trevligt där, träffade Maria och Michaela, inte igår man träffade henne =)
Sofie jobbade där, inte igår heller =)
Var någon mer som jag träffade, men kommer inte ihåg vem???

Sedan helt plötsligt, så ville Amina och Nathalie dra vidare, så då gick vi till Olles.
Huss jobbade, kul att träffa honom.

Spelade lite Black Jack, plussade iaf =)
Drack några shots, ojoj vad dom satt ;)

Hade en helt okej kväll igår, fan vad jag åt alltså!!! =O

Inte lite.

Dubbel QP extra lök och ost, stor PF, 4 Mozzarella sticks, 3 cheddar, 1 bea, 1 McFeastdip, 1 BigTasty extra lök, 1 cheese och en Orientalisk Kycklingmacka från Shell.

Var ju tänkt att jag skulle äta mackan idag, skulle ta den nu, men då såg jag att jag redan ätit den!?


Uscha, jag måste sluta äta så mycket alltså, helt sjukt vad jag stoppar i mig!!



Nu ska jag spela lite beta, sedan gå på ICA och handla ytterst lite frukost.

N

Kommentarer
Postat av: jayne

OJ.....

ha ha ha,,,hade en rolig kväll..men en tyngre morgon kanske???

Bytte kläder tre ggr men blevd e jag hade fårn början..låter ju som mig... ha ha ha

Vad är det för ring du letar efter????

2008-07-20 @ 10:53:50
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

ha ha ha...ja du..kläder...

Som liten kund ejag byta om flera ggr om dagen (kan fortfarande). För några år sedan när det var begravning för min farmor så...vad skulle jag ha..den eller den kjolen...

Efter krykan var vi hemma hos min faster och detta med mina kläder kom upp... jag hade tydligen gått min mamma på nerverna med mina kläder... jag såg aldrig ut som hade klätt mig på morgnarna..

Då sa min faster... du har säkert extra kläder med dig... ha ha ha ha..

eh...ja...eh...har en annan kjol i väskan ja..hrrrm.



2008-07-20 @ 12:37:14
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jonas

vafan heter du på beta då? :P ska spöa dig som fan

2008-07-20 @ 13:05:11
URL: http://jonastm.blogg.se/
Postat av: jayne

ja du....du får fixa dig en väska...kan ju ha en datorväska...utan dator i... hi hi hi...täckmantel.

2008-07-20 @ 21:17:43
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0