Grandiosa - inte min smak, men den med kebab, SNUSKIGT GOOOD! =)




OCS01E07


Bra avsnitt =)


Dricker en cider nu, åt nyss en pizza, men inte från pizzerian, utan från macken, en Grandiosa =)
Med kebab, goooood som fan! =)

Generellt sett gillar jag inte sådan pizzor, pajer eller vad det nu kan vara.
Men denna är riktigt god, vet inte vad det är som gör att jag gillar den, men god är den! =)

Den tipsar jag om! =) =)


Ska till Bergsgatan idag, på fest.
Får se om det blir stan senare eller ej, beror lite på vilka som är i stan och hur festen är.


Har ju egentligen inte ekonomin till krogen, men man kanske får unna sig lite?

Just nu lyssnar jag på Evanescence - Tourniquet


Skön låt =) Ett bra band =)


På återseende!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0