Jävlar i mig att han skulle göra det!



Var på MDPmöte med chefen, coachen, CH och Sara tidigare ikväll.
På ett café, trevligt. =)

Satt där nära tre timmar.

Fick under mötet reda på att parkeringen måste rengöras innan fredag morgon, så tänkte att då fixar jag det ikväll eftersom jag redan var i stan.

Sagt och gjort så begav vi (jag och Tony) oss till jobbet.

Men det började regna, KRAFTIGT, det blev kolsvarta moln, blåsten kom fram och nej, jag valde att INTE RENGÖRA PARKERINGEN DENNA BLÖTA KVÄLL.

Då skulle jag bara bli så blöt själv.

Så vi satt och drack kaffe, skrattade och hade allmänt trevligt.

Även om jag kanske inte såg så road ut..^^

Haha!

Men skoj då, att man ska liksom göra sådant nu.
Skulle allt gärna vilja se andra göra sådant i samma läge...



SKITISAMMA !

Orkar inte älta, det ska ju göras, men mer blir det inte heller!


Ikväll då så begav sig sällskapet hemmåt, medan jag satt kvar på jobbet.
Drack mer kaffe, och det blev uppehåll, så tänkte att jag lika gärna kunde ta utsidan då, men fick inte till det.
Jag hjälpte Anna att bala istället, och som tack för hjälpen så fick man skjuts hem =)

Stannade då kvar tills de var klara, dom låg inte så bra till, så jag hjälpte till med lite allt möjligt.

Städade matsalen, följde upp medarbetarna, inventerade lite, utbildade lite, jaa, en helt vanlig stängning, skillnaden var bara att jag valde vad jag ville göra ;)

Hehe!

Jag och Anna skjutsade hem Musa, sedan så cruisade vi till Granloholm där vi båda bor, och pumpade samtidigt Michael Jacksons "Will you be there" =)


Grymt skön låt,
fett längesen man såg den.


Nu ska jag se en film, lutar åt "Hancock".

Ska till jobbet imorgon också, lite utbildning med CH.
Sedan blir det utsidan istället, blev ju inget ikväll.


Imorgon skiter jag i om det regnar eller är soligt, det ska fanimig göras, vill inte göra det på torsdag!


Funderar på att hälsa på mormor och morfar imorgon, var längesen nu =(

Godnatt på er, så hörs vi imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0