Hur fan ska detta gå!???



Jag börjar tvätta 6 imorgon, om typ 5,5 timmar!
Vad gör jag då uppe nu??

Kan inte sova, eftersom jag var uppe hela natten som var, och när jag sedan kom hem somnade jag i soffan.
Sov visserligen inte mer än fyra timmar, men dessa fyra timmars sömn gör att jag är utvilad.

Så sitter och funderar hur jag ska göra, om jag ska lägga mig i soffan framför Tv:n, försöka sova, om jag ska sitta uppe hela natten eller om jag ska sortera tvätten nu och sedan sova?

Hmm...Känns ganska dumt att sitta uppe denna natt också, för jag kommer vara lika trött imorgon, och imorgon tänkte jag hälsa på mormor och morfar, förutsatt att morfar är pigg, och kanske farsan med.

Måste göra något, får ju abstinens av att bara vara hemma.

Men å andra sidan går det inte att göra så mycket eftersom man är ju så jävla tät (inte)!

Nu tänder jag sista ciggen, fyfan, vill spara den, men har vart röksugen i två timmar nu typ!!
Känns som så.

Fimp då.

Kanske kan man bli sponsrad?

Livet suger fett, tacka fan för kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0