Jag gör en "Emelie"! Helt sjukt, narrat henne, men nu blir jag narrad




Faaaan också, jag börjar göra en Emelie!!

Märkte det senast också, eller iaf så att jag noterade det.

Andra gången i rad nu.



Återstår att se om det är en vana eller bara ett sammanträffande!

Nysa när man druckit, när man börja känna av det..

Attttchooooooooooo!



Prosit, Nisse!
Tackar, Nisse!

Attttccchhhoooooooooo!

Hujedamig alltså!


Nu ska jag jalla till bussen, men vi hörs säkert senare!


Längesen som man visste så lite om kvällen som jag vet nu..

Uscha!

hahahaha!

Jag är ju annars en sådan kille som ska planera allt, om inte saker och ting är planerade så skiter sig allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0