Läs, tänk, förstå




Dra arslet över ögat!

0350 var vi klara..

Hmm..


Fettbyte, och det blev inte som jag sagt, förstår men ändå inte.


Ville ha iaf en PF och en Kyckling avklarad innan 0000Erik och Thomas gick hem.
Det var inte ens påbörjat då, även fast jag tjöööööötade som ett svin.

Bodda fick stå och fixa det hela, medan jag stängde köket all by myself
Jag själv låg bra till med mina grejer, var klar 0220 med mina saker, fett nice =)=)

Med tanke på fettbytet så blev det en bra stängning =)

Men irriterad över att vissa saker inte görs, trots att man planerar in det liksom..

Men men, imorgon, DÅ SKA VI VARA KLARA 0300!
That´s it liksom, vägrar vara kvar såhär länge!

Det tar på krafterna.

Jag ska se ngn film nu, vet inte vad för ngn.

Ska ladda hem den där "Juno" eller vad den hette..
=)

Imorgon blir det inget godnattande efter jobbet, utan jag kommer sitta uppe hela natten och morgonen för att däcka på eftermiddagen och sedan vakna 0400 lördag morgon, utvilad och pigg =)=)

Då har jag öppning, och söndag, och måndag.


Måste göra persen inför helgen, men det får bli imorgon =)

Vi hörs imorgon runt 15tiden då jag är vaken igen =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0