Nisse goes Gatufesten tonight!



Jobbade 10-19 idag, var inte alls mycket.
Inte så mycket som jag hade förväntat mig, kanske därav att jag inte upplevde det som mkt??

Under rasten idag satt jag ute och snackade med chefen (diktatorn =P) och Maria Nyman, blev skitsugen på att gå på GF juh!

Men inge skoj att betala in mig två dagar för ett värde av 700:- i runda slingor.
Det är ju vad en tredagars kostar ffs.

Under dagen så blev jag mer och mer sugen på GF, var nästintill övertygad att gå.

Men ändå inte, dyrt ju.


När jag hade slutat, 1900, gick jag ut med en kaffe till diktatorn =P och tog mig en cigg.
Satt och snacka om lite saker, sedan ringde mobilen min, det var Titti, farsans sambo.

Hon undrade om jag var villig att betala 300:- för en tredagars.


SJÄLVFALLET ! ! !

Så nu har man en tredagars, sitter hemma, dricker lite vin i min ensamhet, blir ju så när det blev värsta impulsivt ju.
Hahaha!

Ska åka ner till stan kl.2300.

Måste dricka lite vin, eller en massa innan.

Ingen nykter dag som igår inte, ikväll ska det bli skoj =)=)

Stänger imorgon, sedan släpper jag lös mig själv på storgatan på lördag kväll igen ;)
Passa er ! =P


Hahaha!


Vore skoj att träffa dig ikväll =)
Håller tummarna! =)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0