"PS. I love you"




Har sett två filmer nu inatt.

Första tänker jag inte ens nämna, var inte alls speciellt bra.
Hela filmen utspelades i en simhall^^


Den andra filmen jag så var, som i rubriken, "PS. I love you."
Riktigt, riktigt bra! =)

Vacker, hela vägen.

Handlar om en man och en hustru, som gifte sig när dom var 19, och 9 år senare så dör mannen plötsligt.
Vi får följa änkans väg tillbaka till vardagen, sitt liv.

Jag råder er att se denna film, jag är väldigt nöjd över att jag tog mig tid att se den.

Det är drama/komedi.
Inte mycket komedi, men små, små repliker och scenarion förgyller tillvaron perfekt!


Betyg: 9/10


Kommentarer
Postat av: Tony

Jag har sett denna film... GRYMT besviken på den! Boken var tusen och åter tusen gånger bättre... Tror jag hade lite för höga förväntningar på den! Men näe, inte alls bra tyckte jag. 4/10! ;)

2008-07-24 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0