Se innan ni läser, läs inte innan ni ser!!!



Soligt värre ute =) =)

Morsan ringde och väckte mig, dom ska ut till Bandsjön och bada och jag ska med! =P

Första doppet i år(!?).
Sjukt, men man har inte haft så mycket tid ju =/


Fick en kommentar förut ang filmen "PS. I love you."

Måste bara säga det att, enligt mig och min erfarenhet, så blir filmen alltid sämre om man har läst boken innan.

När man läser boken så bildar man sina egna ansikten, miljöer och så, medan på filmen ser saker och ting ut på ett sätt, och passar det inte till det som man själv har byggt ihop i fantasin, då stör man sig på det och filmen blir sämre.

Så tycker jag att det är, DÄRFÖR ser jag alltid filmen innan jag eventuellt läser boken/böckerna.

Som Gossip Girl - folk säger, som har läst serien, att böckerna är femton gånger bättre. Jag har svårt att föreställa mig det, men kan gått tänka mig att dom är bra.

Jag funderar på att börja läsa böckerna..
Har ju sett serien, men ska se mer av den innan jag isf läser..

Nu ska jag hoppa in i duschen och åka ut till mor och far.

Baddags ! ! ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0