Shooter



Såg en bra film en dag här i veckan.


"Shooter".

Förstår inte varför jag inte sett den tidigare?

Riktigt bra, men då ska man tillägga att Mark Walhberg är en grym skådis.

Inte många filmer han är med i som är dåliga, visserligen inte samma klass som Denzel Washington, men inte långt ifrån enligt min mening iaf =)

Hans karraktär är en prickskytt, en av de bästa, som ingår i ett hemligt uppdrag, där hans spanare, och bäste vän, blir ihjälskjuten och efter det drar sig Walhberg tillbaka.

36 månader senare så behöver Danny Glovers karraktär hjälp med en operaion och i och med det blir Walhbergs karraktär misstänkt för mordet på USA:s president.

Filmen är spännande hela vägen ut, och det kommer vändningar som man inte alls har väntat sig.

Helt klart en film jag anser man ska ha sett!



=)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Alla filmer jag tipsat om har du gillat, lyckat av mig ;)

2008-07-14 @ 14:21:08
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0