Ta mig i örat morsan!



Men JAHAAA????
Hur går det med städningen då, Nisse lilla..???

Åt skogen!

Började liksom bra, röjde upp som fan här i vardagsrummet, sedan går jag upp och bokar tvättid, och när jag sedan kommer tillbaka, då sätter jag mig och spelar betapet. Men jaha, städningen då!??!?

Aja tyckte jag och spelade på.

Nu är det snart dags för lite krubb, sedan vet jag inte, om jag ska ta mig en promenad kanske.
Men det får isf BLI EFTER STÄDNINGEN ! ! !

Skulle haft morsan här nu, ta mig i örat och skäller (läs skriker) !
Hahaha xD


Nog om detta, jag ska spela på sin höjd 3 matcher, sedan röja vidare, snart klar (elleeeer huuuuuuuur!???!??) =)

På återseende!

Btw, undra vad för filmer det blir då?

Kommentarer
Postat av: jayne

En fråga...heter du Nils???

Isåfall hade kanske din mamma sagt NIIIIIILS...STÄDA NUUUUU



Ja du, datorn måste ha ngn slags magnet, jag fattar ICKE... får fråga sonens fysiklärare...kanske??



Ha en bra filmkväll då. Vilka filmer idag??

2008-07-21 @ 16:08:50
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Aha,,

Ok

NILS ERIIIIIIIIK Städa NUUUUUU

Så hade mamma sagt...

och du..hade inget annat vågat...så...upp och gör det NU

Onsdag...ha...då ska ju solen komma...

2008-07-21 @ 16:38:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0