Tack för pratstunden, jävligt kul att se dig!



Imorgon ska jag vara hurtig som fan.
Städa hela dagen, hoppas på sisådär när det gäller vädret, blir ju inte direkt mer motiverad (skulle behöva det) att vara inne (läs hemma) då juh.

Träffade Danne idag, fett längesen senast.
Så jävla kul att se att det går bra för dig mannen, du anar inte!

Att se någon som vart helt fel ute komma in i samhället igen, och på det sättet du har gjort det,
det är en otroligt vacker syn!

Du vet vad du vill nu, jag blir så glad.

Jag finner inga ord för att beskriva hur glad jag känner mig för din skull!

Inställningen din, den är kanon alltså! Man skulle aldrig, för två-tre år sedan, se dig som den du är idag.

Grabben din är det bästa som hänt dig! =)
När han kommer på tal skiner du upp som en sol.


Du och din inställning gjorde min dag idag ska du veta.
Efter att ha snackat med dig i en kvart innan du for hem, var jag på kanonbra humör, så jävla roligt att se det!

Jag hoppas på ditt bästa, och hoppas innerligt att du kommer in nu, det vore underbart.

Att du vet vad du vill arbeta med framöver är great, du om någon vet ju vilka konsekvenser saker och ting får.
Du vet vad du snackar om.

Fantastiskt roligt att veta att du vill göra något positivt med dina erfarenheter.
Finns inget ont som inte för något gott med sig - det tror jag verkligen på nu!

I put my vote on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0