Talibanerna tänkte stjäla!



Idag var jag förbi på jobbet, drack kaffe, rökte och käkade glass =)=)

Jag, Tony och Angela satt där ute och snackade Saw, Sundsvall 4 och en massa annat, då två styckna talibaner kom gåendes.

Dom rotade i våra sopor, sedan, helt plötsligt, gick dom in i våra förråd!!!

-Nu jävlar, utbrast jag och reste mig upp.

Bossen jallade sig dit, och talibanerna jallade därifrån!

Dom visste mkt väl att dom inte hade där att göra.

-Sorry, sorry, container, container, mumlade de fram och stack.

Sedan flyttade vi det hela, nu visste dom ju.

Fyfan.

Hahaha!

Två talibaner kom, men när dom gick var dom fyra, hahahha!!!!!!





Nog om detta.

Såg Saw III ikväll, bra film (har sagt det femti ggr och kan säga det femti ggr till).
Ska se Saw IV imorgon, eller söndag.

Tankade aldrig bilen idag, skulle gjort det, men blev så sent, så blir inför morgondagen istället, det är då det är nödvändigt, då jag ska på fest imorgon kväll =)


Söndag blir det fotboll dessutom =)

Nu ska jag kolla runt lite, sedan sova.

Men vi hörs imorgon!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0