Tidig hemgång ikväll.



Jag åker aldrig karrusell, never ever in my life.
Hate it.

Iaf på fyllan.

haha!


Men ikväll åkte jag, "batman", skoj som fan.
Lätt mer på lördag.

Hahaa!

träffade kusin min med, var inte igår ju.

Känns tråkigt, men skönt, att vara hemme tidigt.
alltså, jag skulle utan tvekan kunna vara ute flera, flera timmar till, men Hampe skulle hem, och fick skjuts om jag ville, vilket jag inte var sen att tacka ja till =)

eller ja tack till =P
Linda vart helt till sig.

"Spana in stenansiktet, du är så cooool"



Men ändå tråkigt att gå hem nu, men men.

Lika bra.

Ikväll blev det värsta impulsiva kvällen, med en massa vindrickande innan bussen, sedan lite cider där nere.
Men lrödag, då jävlar blir det mera!


DÅ SKA JAG RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! =)
Mer än iväll, och ikbll röjjde jag fett. hahah!




Fick mig en lycklig minut eller två iaf, det tackar jag dig för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0