3 dagars festande =)



Då var ännu en helg över.
Guuud vad snabbt det ska gå!


Undra varför...


I fredags dårå.

Gjorde inte mycket på dagen, men sedan så gick vi ut på kvällen.
Jag, syster, kusin, Emelie, Berglundarna och deras respektive =)
Riktigt trevligt =)


Lördags dårå.

Klev upp 0900 efter endast 3 timmar sömn, stack iväg till playan med syster, Berglundarna var där med deras respektive, drack cider och kastade mycket boll. =)
Drog mig sedan till Hampe och hans fest, men var så bakis och trött så valde att åka hem med 22bussen.
Träffade Ubbe där, och han bjöd upp mig på middag på söndagen.

Söndagen dårå.


For ut till playan än en gång, träffade Berglundarna med deras respektive igen, och Hampe var där, med Nyllet och Hedlund.

Vi kastade ännu mera boll än i lördags och hade jättetrevligt (och fick massa färg på sig) =)=)=)=)
Var la på playan i fyra, fem timmar, sedan gick jag och Matte hem till honom, skulle äta där.

Satt och snackade lite, Wille tittade förbi =)
Jättegod mat, tackar Ubbe, en kul snubbe, för det =)

Vi satt och snackade om Midsommar, om fredagskvällen och lördagskvällen och dricka i allmänt, allt detta fick mig att bli groggsugen och huxflux hade man tagit ett par groggar =)

Vi hade bestämt sen innan maten att vi skulle in till stan och ta en börs eller två, och dricka, det blev det!
5 groggar hemmavid, 7 cider och 5 shots senare hade man ganska mycket innanför västen.

Maria kom förbi, tjatade dit henne (A).
Stack och käkade, sedan gick vi hem till henne och sov.

Idag dårå.

Vaknade runt 1300 och klev då upp.
Tog mig en cigg sedan vandrade jag och Maria ner till stan och tog oss en runda medan vi funderade ut vart vi skulle luncha...slutade med att vi gick till Coffee House och tog med oss krubbet och drog oss ner till hamnen och åt =)

Sedan hejjade på Tess som jobbar där.

Jag for senare ut till playan där morsan, farsan och Simon var.
Simon var helt utslagen och sov hela tiden! =P

Fick sedan skjuts av dem för att hämta min väska hemma hos Berglund sen gårdagen.
Drog mig sedan till Stadium och införskaffade mig en rolig Wabobaboll ! =) =)

Vi bestämde att imorgon ska vi ut till The Playa, Bergafjärden, och vara där HEEEEELAAAAA DAGEN =)

Väl hemma satte jag mig och såg "Batman Returns", har sett den förut, men ska se ALLA IGEN.
Hampe ringde och undrade om jag skulle komma ut till playan imorgon, med eftersom familjen redan hade The Playa inplanerat, fick jag tyvärr tacka nej.

Sedan smsar morsan och säger att det blir inge Berga imorgon, eftersom Simon ska till BVC och väga sig och så, så vi tar det på onsdag istället.

Då ringde jag upp Hampe och tackade ja, sade att I´ll be there at 10! =)

Så blir playan imorgon också, OCH på onsdag. =)

Nu ska jag plugga MDP, sedan sova, så man är pigg imorgon =)


Blev ganska mycket skrivande nu i detta inlägg, men fick ta igen det här då jag inte har bloggat på närmare 30timmar!!!!

Vart dålig på att uppdatera, men har inte vart hemma heller!

Blir la inte så många inlägg nu i veckan heller, eftersom jag har saker inplanerade.
Men ska försöka =)

Den 2:a, vore skoj om man hade fått en inbjudan eller så...


Morsan ringde nu
, den 9:e ska vi ta ut morfar på middag då han fyller 70 =)
Men jobbar då. =(

Ska se vad jag kan göra...
Men blir tungt, en lördag, förmodar att jag öppnar då jag har stängningsvecka när jag kommer tillbaka...

Hoppas man kan närvara med morfar =)
Min idol =)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0