Tracy idag. Ska sova bort dagen. Vill sova. Vill sova.



Ojojojojoj.

jävla trött nu.
Snacka om big tracy way!!


Hade trevligt igår, jättetrevligt =)

Började med att Emelie ringde och väckte mig, jag hoppade in i duschen, sedan kom Hampe hit och vi for till Sandra i Haga.

Trevligt folk där nere, fan vad skoj det var =)

Dom skulle grilla, men vädret var inte det bästa, och inte grillkolen heller så det tog en stund för Ludde och Pontus att grilla =P

Berglund skulle komma förbi efter jobbet vilket han gjorde, och då for vi hem till mig (beslutsångest gällande kläderna) och jag bytte om tre gånger!

Hate that shit, kan aldrig bestämma mig!!!


Det slutade enkelt, jeans och tröja.

När vi sedan kom tillbaka till förfesten så stod grabbarna fortfarande ute och grillade hahaha!

Jag tappade mina nycklar i bilen vi fick skjuts i, ska hämta dem idag.


Berglund ville ner och se "Lillasyster" 2130 så vi tog 2100bussen ner till stan.

Jag och Hampe gick in först, hade redan löst in oss, sedan tappade vi bort Berglund, hahaha, men vi återfann varandra efter typ en 45minuter =P

Jag käkade i Daltonstältet, Hampe käkade på donken.

Sedan mötte jag upp Henke, syrrans Henke, på navet och träffade även på Lovisa, var inte igår.

Jag och Henke stack ner till tivolit, skulle leta rätt på Hampe, passade även på att åka Batman igen, Henke var inte pigg på det, men vem lyckades inte övertala honom?? =)


Vi gick sedan upp mot stan igen och ta "en runda i baren, och ta en öl eller två", men det var fetlånga köer i alla tält, så vi gick ut och ner till BK, och tog oss lite dricka.

Syrran var där med.

Sedan så gick jag in igen, vid detta tillfälle var klockan 0130 och jag var gristrött och full som ett svin.
Men det syns aldrig på mig tydligen...?

Dom säger det.

Mötte Hampe på donken igen, snackade lite skit med folket där.
Gick bra för dem inatt med =)

Fick sedan skjuts av Hampes mormor =)
Snäll tant det =)


Jag var så borta när jag kom hem, sprängande huvudvärk, trött och trasig.
Shit alltså, såg de två första avsnittet av Gossip Girl igen =)

Ska se den serien igen =)



Även att det var några brudar på donken som började tjafsa med mig =S

Jag gick och hämtade maten, satt där med Hampe, och när jag kom tillbaka så tog dom min stol, så jag sade till dom att "jag tar gärna tillbaka den stolen då jag satt där."

Men då tyckte dom att jag kunde hämta någon annan stol, då det fanns en annan ledig, men då ifrågasatte jag varför dom inte tog den, och det hela slutade med att en av flickorna gick och hämtade stolen åt mig och började skrika! Hahaha!

Moget folk?

Även att när jag sedan satte mig ner, så fortsatte dessa töser att snacka, alltså,
man börjar ju fundera över vad det är för folk som rör sig häromkring...

Nej, det är inget moget folk.



Vet inte riktigt vad jag ska säga, vilken dag var roligast, torsdagen eller lördagen?
Båda, på sitt sätt.

Men hade skoj =)




Dålig jävla stil alltså!!!!

Man sätter inte bara sig själv, utan de andra i en jävla situation också!
Jag blev vansinnig när jag hörde och märkte det!

Fyfan alltså!

FYYYYFAAAAAAN ! !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0