Gatufesten 2008



Vart många klick igår, typ 74st.



Känner mig hyffsat utvilad efter den hektiska veckan =)

Tisdag:
Då jobbade jag 6-16 och efter jobbet mötte jag upp far och brorBK, tog mig några dricka där.
Vi ville båda ut, men vi hade ju Simon och morsan jobbade så det verkade inte bli så mycket drickande på kvällen.

Men då sitter vi hemma tyckte vi och sagt och gjort så bestämde vi oss för att åka hem till dem.
Arne skjutsade mig till bolaget i Birsta, farsan tog bussen.

Mötte upp dom på bussen och sedan så gick vi över till grannarna, dom tog även hand om pojken medan vi for till stan, sjyrre det =)

Vi spelade 2-kort hemma och såg på Allsång på Skansen.

Väl inne i stan så blev farsan utkastad från Daltonstältet, twice!?
Han var inte så full, haha, jag var det =P
Träffade även moster EM och kusinvitamin Malin.

Trevligt =)


Onsdag:
Vaknade 11 av att morsan ringde och väckte mig, dom var i stan och jag mötte dem där redan runt 12 på BK..
Blev lite cider, och en svag berusning.

For hem och bytte kläder, sedan gjorde man kvällen på stan med Arne och Carro, men jag tog det lugnt då jag jobbade 10-19 dagen därpå.
Trevligt till en början, men ju fullare sällskapet blev, desto tråkigare fick jag det. Hahaha!
Måste ju hålla sig på samma nivå om man ska palla =P

Torsdag:

Jobbade 10-19, ganska lugn arbetsdag, var många.
På rasten satt jag ute och snackade med Maria och bossen, blev skitsugen på att gå GF på kvällen, men dyrt!!
Funderade hela dagen på om jag skulle gå eller ej, och efter jobbet så satt jag och drack kaffe och rökte när tlfn ringde.
Det var Titti och hon undrade om jag ville köpa tredagars för endast 300:-. LÄTT ! Så jag gjorde stan på kvällen med Hampe.

Var hemma 2100 efter att ha stressat, stressade i mig 1-1,5 liter vin och for ner till stan med 23-bussen.
Full, svar ja, och såg lite av Uggla (grymmaste). Började nästan bråka med en gubbe, hahaha!

For hem redan 0130 för jag fick skjuts och började nyktra till.

Fredag:
Jobbade natt, stängning, 1930-05, så blev ingen GF denna kväll.
Hade svinmycket att göra två sista timmarna, men tkr vi gjorde ett hyffsat bra jobb på natten ändå =)

När jag kom hem, runt 0630 smsa jag Amina och kollade om hon kunde gå på bolaget åt mig, jag var ju tvungen att sova för att orka kvällen =P

Men Berglund gick istället.
Hade vin kvar i kylen och han köpte 15 cider till mig =)

Lördag:

Vaknade av att Emelie ringde och väckte mig 1230, fan för henne.
Sov fram till 15 då mobilen väckte mig igen, denna gång var det Hampe och han undrade om han kunde komma förbi.
Han kom sedan runt 17 och sedan for vi till Sandra i Haga, där Emelie, Pontus, Emma, Sofia, Ludde och Aron var.
Trevligt folk, trots 08:or  =P hahahaha!

Sedan kom Berglund runt 18, vi for hem till mig, jag bytte kläder typ femton gånger, först kavaj, skjorta och slips, sedan en annan slips, sedan ingen slips, bara tshirt, det slutade med tröja och jeans. Enkelt och bra =)

Vi for tillbaka till Haga, grillningen var klar, blev bjuden på lite käk =)

Tyckte inte att jag drack så mycket, men sedan hade jag ingen cider kvar, så fick smaka grogg då =)
Tydligen drack jag en liter vin, 10 cider och 4 groggar...=S

Vi for ner till stan med 21bussen, Hampe och Berglund ville se Lillasyster, jag såg dem aldrig, tappade bort varandra, hittade Hampe, sedan så mötte jag upp Henke på navet.

Så jävla mkt folk, men eftersom en annan också befann sig i dimman så var det inget man tänkte på, bara när man skulle in i tälten. Hahaha!

Jag röjde fett mkt på GF denna kväll, full, trevligt och fina tjejer =)
Haha!

Fick skjuts hem även denna kväll, samma snälla mormor =)

Var la hemma runt 0230 tror jag.

Såg Gossip Girl när jag lade mig, jag ser alltid en film eller en serie på fyllan hemma.
Hahaha!

Igår var man trasigare än trasigast, fyfan.
Inte dåligt seg, men wtf, kan man räkna med ngt annat efter en sådan hektisk vecka!???!??

=)

Idag har jag bara vart hemma, jobbar som sagt 18-03, så har druckit kaffe, ska käka nere i stan nu innan jobbet.

Detta årets GF var trevligt, kanske inte lika skoj och vild som tidigare år, men man är ju äldre, och dagen efter känns det verkligen av nu för tiden! =/

Man börjar komma till åren.

Förr kunde jag dricka fem dagar i rad utan att man vart dålig.
Idag så blir jag trasig så fort jag går ut en dag....


=/ =/

Nog om detta, men jag hoppas att alla andra hade en trevlig vecka som var, minst lika trevlig som min =)

Jag är nöjd, men det kunde ha vart bättre, tänker inte gå in på vad som kunde gjort det hela bättre, men det kunde det helt klart ha blivit..

N

Kommentarer
Postat av: tess

SUCK hur fan orkar man festa en hel vecka?? Ja orkar knappt en kväll,,öö tant troligtvis numera men men så e de... tror ja ska ta en godis till å se om gubben hör de med....

2008-07-07 @ 16:09:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

SUCK hur fan orkar man festa en hel vecka?? Ja orkar knappt en kväll,,öö tant troligtvis numera men men så e de... tror ja ska ta en godis till å se om gubben hör de med....

2008-07-07 @ 16:09:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: jayne

kunde också ha varit värre...sämre..



Juno är en dramakomedi, tror jag. Handlar om en ung tjej som blir gravid, ska de behålla eller adpotera bort... En udnerbart härlig film, som måste ses. Kan inte tänka mig att du inte skulle gilla den.

Jag såg Definitely Maybe igår... bra, men inte så där kanoooonbra.. lite för mycket hoppande för mig.

Festfri vecka nu alltså...eller??

2008-07-07 @ 16:29:23
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0