Vart har den tagit vägen!???!??!??




Vart kan den vara????

Har letat efter den hur länge som helst, och i söndags hittade jag armbandet iaf.

Men inte ringen.

Det gör mig väldigt frustrerad att inte kunna finna denna!!

Jag känner mig så naken utan den, visserligen kan jag inte ha på mig den så ofta, eftersom man inte får ha det inom yrket.

Men annars har jag på mig den jämnt, men kan inte hitta igen den nu!!!


Måste köpa en ny, men det är inte lätt att få tag på en likadan, nog jobbigt att finna den jag hade juh!
Jag saknar den, den är liksom Nisse.

Jag hade två en gång, en som jag fick av dåvarande flickan, och den som jag nu letar, men den jag fick av flickan slängde jag bort, men hade kvar den jag nu saknar.

Jag måste hitta en ny, saknar den!!!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0