Från inget, till mycket. Eller hur är det? Spänningen, det nya, det okända som lockar? Hur som helst, så LOCKAR DET!









Är man kanske inte lite patetisk??
Jag vet inte, eller joo, det vet jag väl, men vill inte erkänna!


Imorgon, eller läs idag, ska jag ut till morsan och köpa en limpa cigg, sedan så funderar jag på om jag ska ta cykeln till jobbet, eller om jag skiter i det och kanske tar bussen istället?

Det beror på, men det verkar bli soligt, kanske inte så soligt som man skulle kunna önska, men om det är bra väder så lutar det ju självklart åt cykeln.


Orka bussa före cykeln???  Hell no!


Alltså, jag ska inte göra en höna av en fjäder, men det vore ju så typsikt mig, varför kan jag inte bara låta en fjäder vara en fjäder??

Det undrar jag.


Samma visa varje gång, jag förstår liksom inte varför detta alltid upprepar sig.
Det spelar liksom ingen som helst roll vad man gör eller inte gör.

Alltid samma visa.

Har  liksom sagt till mig själv, ett antal gånger, att jag inte ska göra en höna av en fjäder, men det verkar, varje gång, resultera i en höna undermedvetet.

Sitter och lyssnar på R.Kelly - I belive I can fly.


Du.


Skön låt, har alltid älskat den låten, finns som sagt många minnen till många av hans sköna låtar, men denna, den är speciell!


Kanske dags att dra sig tillbaka, jag menar, om jag ska orka och hinna med Ljusta imorgon?

Kanske man får sig en fin utsikt? ;)

I sure hope so!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0