Fuck this fucking shit!



God kväll.

Hemma nu.
Kom nyss.

Har vart och shoppat i Birsta idag, som jag nämnde innan.

Sedan var jag hos mor, åt pizza, drack cider och gluttade fotboll.



Vad lugnt det var =(=(=(

Ingen fart =(

Ingen view heller ='(



Nu ska jag se en film, och ladda hem ngn bra, vet du ngn bra???

Sitta uppe till minst kl.0500 iaf.

Blir ju minst den tiden fredag och lördag.

Hoppas på det bästa imorgon =)
Jobbar dock, så märker inte så mycket.


Ju förr detso bättre iaf =)


"Har du ringt fel?"
"Va, men näääää, tack för den då!"
"Haha, men du brukar ju inte ringa mig?"
"Nää, men jag ska la sluta då, HEJDÅ!"
"Men nej, sluta, vad vill du?"
"Jag vill bara prata."
"Okej, vad trevligt! Vet du? Jag och mina folks har kollat på lägenhet idag!"



Hahahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahah! Jamen va tusan! Blev ju måttligt paff :D

2008-06-27 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0