"Griffin and Phoenix" - sjukt bra! Se den!!!!!



Jag nämnde igår en riktigt bra film; "Definitely Maybe" som jag rekomenderar starkt.

Har nyss sett en annan film, med Amanda Peet i huvudrollen.

"Griffin and Phoenix"

Den här filmen är bättre, det är samma typ av film, men samtidigt inte.

"Definitely Maybe" är mer av en "typiskt kärleksfilm".

"Griffin and Phoenix" är också det, men så otroligt mycket djupare.
Jag ville aldrig att filmen skulle ta slut!

gripande, och vacker!

Om ni är filmsugen, så se dessa två!
Är ni inte filmsugen, se dom ändå!!

=)

Så vacker, snacka om kärlek, ta vara på det!


Jag blir på värsta bra humör när jag ser sådana filmer.
Hela tiden.

=)

Värsta braiga medicinen juh! =)=)=)=)=)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jayne

godmorgon

Vad jobbar du med??

Önskar dej en bra lördag...ska kolla in filmerna

2008-06-28 @ 10:23:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0