Hur är det?



Vaknade nu då.
SVINTRÅKIGT.

VILL SOVA!!


Läste en blogg tidigare, där det stod ngt intressant..

Ett barn skulle ha kalas och hade med sig inbjudningskort till dagiset, och bjöd alla sina kompisar.

Resultatet var att alla utom två blev bjudna, och dessa två barn blev ledsna.

Dagiset har i policy att man bjuder alla, annars får man inte bjuda på dagiset.

Så de bjudna barnen fick inte behåller korten, och då blev pappan till födelsedagsbarnet irriterad och JO-anmälde dagiset.

Så nu ska JO utreda detta, då dom "finner det här intressant".


Jag anser att man ska bjuda alla om man ska ha bjudningar på dagis och så, annars blir det ju som en tidig utfrysning.
Vad skulle det känna till då?


Jag förstår att alla barn inte leker med alla barn, men regler är regler, policier är policier!


Fuck this shit!

Längtar till jobbet, så slipper jag tänka!


Kommentarer
Postat av: jayne

hej...

Ja du.. min mening , som mamma och pedagog, är ju att vi vuxna ska visa barnen på värderingar. Han var taskig mot dig..men du behöver inte vara lika tillbaka. Den ena killen blev inte bjuden för han hade inte bjudit denna pojke på sitt kalas.. då kund eman som förälder tänkt.. Ok.. men mitt barn ska ändå bjuda...för så gör man. Man är inte taskig tillbaka..vad löser det???



Usch... jag hopaps verkligen att allt trista och jobbiga vänder snart...för dig!!!

2008-06-27 @ 13:21:43
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Tony

Läste också det där! Alltså, man bjuder väl vem man vill. Hade vägrat att min mamma tvingat mig att bjuda någon jag inte ville när jag var liten! Nej tack!

2008-06-27 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0